Espectacular Vila datada al 1700 en venda, restaurada en els anys 90 de 800m2 construïts i amb una parcel·la de 9.000m2. Baix Empordà. Girona. Espanya.
Descripció
Espectacular vila del segle XVII situada a un poble emblemàtic del Baix Empordà. La propietat va ser rehabilitada completament en els anys 90 respectant l'essència i característica de l'habitatge original donant-li el confort d'una casa contemporània.
L'habitatge es distribueix en tres plates:
Planta baixa: Hall d'entrada voltat, un saló amb llar de foc, una àmplia cuina office amb sortida al poche del jardí, menjador independent, un lavabo de cortesia a la zona del vestíbul, sortida jardí, una magnífic porxo d'estiu, piscina, a la zona de piscina té unes dutxes, un bany i vestuaris unto al garatge.
En aquesta mateixa planta baixa, amb accés des de la cuina ia més des de l'exterior de la casa, a través d'una porta independent de la principal, hi a una segona part de la casa, que pot ser zona de servei, si es requereix, o casa de convidats.
Aquesta compostes per una sala petita, un celler, un bany complet en planta baixa, sala d'estar amb sortida al porxo del jardí, a la part superior, segona planta, hi ha dues habitacions grans.
Primera planta de la casa principal: s'accedeix a la planta superior a través d'una bella i còmoda escala original de la casa, dóna a un gran saló distribuïdor voltat espectacular, tres enormes habitacions en suite amb els seus respectius banys, una d'elles amb una terrassa amb vistes orientada a ponent i als camps.
Segona Planta: gran saló sota teulada i molt lluminós, amb una petita KITCHENAID de suport de planta, una habitació suite amb la coberta sota teulada i llar de foc, una terrassa molt còmoda amb vistes als camps de la zona,
La propietat disposa d'una camp adjunt a la casa d'uns 8.000 em tanques amb un petits bosc d'alzines i alzina surera autòctons, domen de es troba instat un cobert rústic parell els vehicles de convidats.
Calefacció per sistema de sòl radiant, disposa de tots els serveis municipals, sanitaris, supermercats, escoles, llars d'infants, etc. disposa d'aigua, llum, telèfon, etc.
Propietat de còmode i fàcil accés i privatiu.
A 4 Km Camps de Golf Empordà.
A 8 km de les platges.
A 18 km de l'estació de tren de Flaça.
A 30 km de Girona.
A 30 km de l'autopista AP7.
A 30 km de l'estació de l'AVE.
A 33 km de l'aeroport de Girona Costa Brava.
Equipment
Localització
