Masia en venda datada al segle XIV, amb 1.000m2 construïts i una parcel·la de 100.000m2. Totalment restaurada al 2018, situada en el terme municipal de Quart. Comarca del Gironès. Girona. Espanya.
La masia es distribueix en dues plantes i diversos annexos.
Planta Baixa: S'accedeix a través de pati i jardí emmurallat. Hall distribuïdor d'entrada, un saló, dues suites, dues habitacions dobles que es comuniquen entre si, dues habitacions que comparteixen un bany, vestidor i sortida a terrassa i al jardí, sala màquines, al jardí hi ha una zona de piscina i solàrium.
Primera Planta: Gran saló diàfan amb llar de foc, cuina americana, menjador amb sortida a terrassa. Suite principal, dues habitacions, un bany. Sala de bugaderia i planxa, terrassa.
Segona Planta: Golfes obertes a la planta amb vistes al saló, coberta vista a dues aigües on s'aprecien les bigues de fusta i l'estructura de la coberta.
Annexos: Apartament situat a la planta baixa amb entrada independent a la de la casa principal, saló menjador cuina, una de habitació, un bany.
Paller i quadres que conformen la resta de les construccions adjuntes a la façana principal de la casa.
Part posterior, façana nord de la masia: Tres àmplies quadres, una destinada a la sala tècnica de tractament d'aigües, descalcificador, dipòsits, etc.
Dades tècniques: La casa i el jardí están vallats, sistema d'alarma, Piscina de 9x4 metros amb un sistema d'aigua salina, gas propà, pou propi i sistema d'osmosi inversa i descalcificació d'aigua. A part de la xarxa elèctrica estàndard disposa de potència a través de sistema (trifàsic). Tractament d'aigües residuals a través d'un sistema de decantació ecologia d'aigües.
Calefacció a través d'un sistema de sòl radiant en planta baixa, en primera planta radiadors i terra de fusta de roure recuperat de tines de vi.
Certificat d'eficiència energètica: D. Consum: 142kW h m2. Emissions: 30kg CO2 m2.
A 8 km de Quart.
A 12 km de l'autopista AP7.
A 13 km de Girona cuideu. Estació de l'AVE.
A 20 km de l'aeroport internacional de Girona Costa Brava.
A 25 km de la platges de Sant Feliu de Guíxols, S'agaró, Platja d'Aro, etc.
A 62 km de la Jonquera. Entrada França.
A 100 km de Barcelona
A 110 km de l'aeroport Internacional del Prat del Llobregat.